شجون

يا الله على الرخامة 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يا الله على الرخامة 829894
ادارة المنتدي يا الله على الرخامة 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شجون

يا الله على الرخامة 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا يا الله على الرخامة 829894
ادارة المنتدي يا الله على الرخامة 103798

شجون

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شجون

شجون تعزف على اوتار

يا الله على الرخامة

عبير العبير
    عضو
    عضو

يا الله على الرخامة Empty يا الله على الرخامة

مُساهمة من طرف عبير العبير الإثنين يناير 02, 2012 7:08 pm

bom أسئلة رخمه Exclamation

إنت في أوضتك .. على السرير وطافي النور ومتغطي ييجي أخوك الظريف ويفتح الباب عليك ويقول : ايه ده انت هتنام ولاّ ايه ؟ أظن ده مش وضع الرقص !!! واضح ان انا هنام

عمال بتطلب نمرة على التليفون وحد يقولك ايه ده انت هاتكلم حد ؟؟؟

لأ طبعا أصل الكابتن في الجيم قالي التمرين ده حلو للصوابع

ولا ياسلام لما تكون لابس ومتشيك ووصلت للباب وريحة البرفان جايبه من اخر الشارع وحد يقولك انت طالع بره ؟؟؟؟

لأ ..أصل أنا بجرب اوكرة الباب

أو مثلا راكب العربية ودوّرتها وخلاص هتطلع ... يجيلك لك البواب ويخبطلك على الزجاج انت بكل ذوق تفتح الزجاج وتقوله : خير في حاجة؟ يقولك : انت رايح الشغل يابيه ؟
    لا.. العربية واحشاني

ربنا هاديك كده ... ماسك سبحة و عمال تسبّح ، يجي حد من البيت يعدي عليك ويقول: هوّه انت بتسبح ؟
    لاء.. هفرطها و أسلقها

المذيعة الظريفـة : وياترى بقى هتعملوا ايه العيد ده هتقضوه ازاي ؟ أكيد بيبقى زيارات الأهل و الصحاب و تخرجوا تشوفوا مظاهر العيد في الشوارع و تفسحوا أولادكم ونتصل بالمعارف نعيّد عليهم و نقولهم كل سنة و انتو طيبين سبتيله ايه يقوله يارخمة ؟

مواقف عجيبةExclamation

ليه لما تكون بطارية الريموت كنترول قربت تشطب نضغط على الزراير جامد
    ؟؟يعني بنشحن البطارية!!

؟؟ـ لماذا نخفض صوت المسجل أو (الراديو) في السيارة عندما نشعر بأننا دخلنا بالطريق الخطأ؟؟؟يعني كدا ها نعرف الطريق الصحيح!!؟؟ـ

لماذا نقول هدية مجانية؟؟ وهل يوجد هدية غير مجانية!!؟؟ـ

لماذا عندما نكون داخل المنزل والسماء تُمطر نتسائل: هي السماء بتمطر برا؟؟يعني
    بفي حياتها مطرت جوا مش برا!!؟؟ـ

لماذا عندما نقرأ على الحائط 'احترس من الدهان!' لا نصدق بل نجرب ذلك بأصبعنا؟؟يعني اللي دهن الحائط لازم يحلف!!؟؟ـ

لماذا عندما يتأخر المصعد نضغط عدة مرات على الزر؟؟يعني هو كدا هايتكسف ويجي على دمه ويجي بسرعة!!؟؟ـ

ولا ياسلام لما تكون منتظرالمصعد ويجي شخص تاني وبرده يضغط الزرار جامد عشان يطلبه ؟؟يعني دا بقى مش شايفك خالص بالمرة!!؟؟

ـ لماذا نفتح فمنا عندما نقوم بإطعام الطفل الصغير؟؟يعني إحنا اللي ناكل وإلا هو!!؟؟

ـ لماذا نشعر دوماً بأننا بحاجة إلى 10 دقائق نوم إضافية كلما استيقظنا صباحاً؟؟ـ

ليه بعد مابنشرب الشاي كله نبص في الكوبايه إذا فيها حاجه ولاخلصت…؟؟يعني ما نصدق حتى نشوف!!؟؟ـ

منقولة لعيونكم

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 6:16 pm